$0.07 je Earning Adsense?..boleh la..

>> Sunday, April 4, 2010


Salam. pertama sekali dalam blog saya ini saya membuat screen shot untuk earning adsense saya yang ciput..huhu.. bukan senang upenya nak buat benda ini... huhu

Pernahkan korang pernah mendengar akan Google Adsense?? Jana pendapatan dengan Google Adsense?? mungkin ianya pertama kali bagi anda kan.. :))

Ok.. senang cerita Google Adsense ni adalah Pengiklanan dari Pakcik Google yang ditawarkan kepada para blogger. Bayaran adalah berdasarkan berapa "Klik" iklan pada satu hari. Jika Blog anda itu ramai pelawat dan anda tampalkan iklan Google Adsense anda, bila aje pelawat klik, anda akan mendapat earnings dari akaun Google Adsense anda..wow!!! Menarik bukan!!!! :))

Tapi ianya bukan semudah yang disangkakan... saya pun dah setahun cuba masih lagi belum dapat-dapat... tgk la kat atas $0.07 sen jer..huhuhu... bygkan orang yang sudah lama berjinak dalam Google Adsense mendapat $1, $2 malahan $1o++ dalam sehari...wow!! menarik..:))

Apa yang penting disini adalah creativiti dalam penghasilan Blog yang menarik dan tersusun dan profesional... Saya cuma jadikan sebagai experimentasi jer... sebagai hobi pada masa lapang... bukan nk kaya dari nie pun..huhuhu...

Tapi kalau korang nak belajar teknik Google Adsense nie secara basic, bleh la saya ajarkan mana yang saya tahu...huhuhu...

k jumpa lagi..

cikgupijie(at)gmail.com

2 comments:

Admin April 5, 2010 at 8:43 AM  

Alhamdulillah baru berjaya buat kotak comment nie...sila2 comment..:))

nina azrina April 7, 2010 at 7:50 AM  

salam...tahniah di atas kejayaan mencipta blog ni...saya nak tanya kenapa cikgu pijie tergerak hati membuat blog sendiri ini... :)

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP