Result SPM 2009!

>> Thursday, March 11, 2010

Salam. Pada pagi ini saya kesekolah untuk hadiri acara sukan tahunan sekolah. selepas itu saya ke dewan mesra simunjan untuk menyaksikan perlawanan akhir sekolah saya (Smk Simunjan No.1) menentang Smk Balai ringin. Pada awalnya sekolah saya menang untuk regu A. Tetapi tewas untuk regu B ( bawah 15thn). Nasib Regu C menang. tue pun main sampai 3 set. puah hati gi tgk.. mau tak nya 2 org wakil sekolah nie main untuk MSS Sarawak tahun lepas..huhu..
Selepas itu saya kesekolah untuk melihat result spm 2009 yang dh diumumkan. Mula-mula tgk untuk chemistry 5A.. sedikit kehampaan apabila 4org calon gagal.. untuk kelas sains (5B) puah hari kerana calon yang saya target A dapat A... 11 org je calon yang gagal science dari satu sekolah. 92.2%...Alhamdulillah..
Chemistry saya mmg tidak berpuas hati la keputusan ini. memandangkan ini adalah tahun pertama saya mengajar ia menguatkan saya kepada cabaran yang saya hadapi.. ia menyedarkan saya bahawa kepentingan untuk mendekati para pelajar yang lemah....saya akan terus berusaha untuk tahun-tahun yang mendatang...perubahan drastik saya akan lakukan...
Insyallah saya akan lakukan yang terbaik untuk para pelajar saya.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP