(Astro) Pakej Mustika Best ker??

>> Saturday, April 24, 2010


Hari ni Astro baru nak pasang satelit kat rumah saya. Lembab betul dah 2minggu tunggu baru hari nie nak pasang. Ape2 pun baguslah bolehlah sambung tgk AF8 yang xbest pasnie..huhu. Bercerita tentang Astro la saya ada melanggan Pakej Mustika. Rasa-rasanya best x pakej nie??



Saya malas nak melanggan Channel Sukan cos saya xminat tgk bola orang putih... huhuhu... jarang2 je tgk...x la sampai follow... liga M layan gak...cos smlm Kelate menang 3-0 dengan KL Plus..yes!! Harap2 best la Pakej Mustika Astro yang saya ambil nie. Coz saya layan gak rancangan Spontan dalam pakej nie..huhu (ade tgk lam Youtube...lawak giler...) . tapi dah kurang ceria rasanya rancangan Spontan nie cos ketiadaan Allahyarham Din Beramboi....sob sob..:(..

Ape2 pun harap best la pakej nie... jangan la nanti diulang2 plak cerita...mesti bosan las kalau tgk cerita yang sama jer. Aper2 pun trademark Astro " Macam-Macam ada....." ..huhu.. K la nak sambung gi edit blog Adsense saya. Ahad yang lembab nie best jgk sambung tido n rehat2 kan minda. K jumpa lagi rakan2..Terima kasih kerana berkunjung..

CikguPijie
cikgupijie(at)gmail.com

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP