Jom Buat Duit Dengan Pay Per Download!

>> Tuesday, April 27, 2010



Salam sejahtera. Pada hari ini saya ingin berkongsi satu tips Buat Duit di Internet untuk anda yang selalu melayari internet. Tidakkah anda terfikir bahawa ada syarikat yang menawarkan hosting untuk membayar kepada anda keatas file yang dikongsikan anda dan didownload oleh orang ramai di internet. Saya panggil benda ini sebagai Pay Per Download kerana bila sahaja file anda ada orang download, anda akan mendapat earnings setiap kali orang mendownload file anda. Tidakkan itu menguntungkan anda??? tidaklah anda membazir masa seharian sahaja dan tidak pernah menguntungkan anda.

Saya syorkan kepada anda ziddu.com. Ziddu.com akan membayar kepada anda beberapa sahaja file yang didownload oleh orang ramai di internet. Sebagai contoh anda berkongsi file " mp3" setiap kali ada visitor yang datang mendownload, anda akan mendapat earning daripadannya..tidakkan ianya menguntungkan?? :).

Berikut adalah screen shot dari earning yang saya dapat dari hasil file yang dikongsikan oleh saya selepas beberapa ketika.. ianya amat berkesan!!!!


Tips dari saya untuk berkongsi file ini ialah
1)File yang slalu orang cari
2)Jangan melanggar TOS. Jangan yang ada Copyright dll.

>>> MAHU MENDAFTAR KLIK DI SINI <<<<

Selepas mendaftar, selamat berkongsi file dan mendapat earning darinya.Gudluck.!! :)

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP