Dapat idea dari Ebook!

>> Thursday, April 1, 2010


Salam. saya baru sahaja habis membaca ebook Percuma dari usahawan internet Malaysia, iaitu saudara Jamal "Panduan Menulis Ebook" buatebook.com. Minda saya sedikit terbuka selepas membacanya dimana saya begitu kagum akan kekuasaan Ebook yang mampu menjana pendapatan ribuan ringgit dalam masa beberapa bulan..wow!!.

Saya juga terdetik.."adakah aku pun boleh buat macam dia?" Ya.... kita pun boleh melakukannya.. Dimana ada kemahuan disitu ada jalan. Saya bukan apa, bagus juga menulis Ebook ini, sekurang-kurangnya ianya boleh dijadikan sebagai satu hobi dimasa lapang. :)

Sudah bermain di benak fikiran saya beberapa perkara yang boleh dijadikan sumber untu menulis Ebook. Jadi selepas ini saya akan cuba untuk membuat beberapa experimentasi untuk mencapai sasaran menulis sebuah Ebook. Beberapa Niche saya sudah fikirkan dan ianya saya rasa ada potensi :). Jadi, doakan kejayaan saya k.

cikgupijie(at)gmail.com




0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP