Esok Balik Sarawak, Adsense dh cecah $91.53 USD!

>> Thursday, March 17, 2011


Salam...sementara menunggu Isyak saya membuat print screen terkini Google Adsense yang terkumpul sekarang (17/3/11 - jam 7.30pm). Alhamdulillah dah cecah $90 Dollar... lagi lebih kurang $8 Dollar untuk genapkan kepada $100 sebelum payment dibuat. Begitu teruja dengan peningkatan bilangan visitor ke blog saya dan bilangan klik juga bertambah...terima kasih buat para Visitorku!!!hehe...

Besok bermulalah perjalanan balik ke Sarawak... esok saya bertolak ke Kuching jam 4.30pm... rasa sekejap juga cuti sekolah..xsedar dah seminggu berada di Kota Bharu. X sedar masa berjalan kerana bagi saya tinggal di kampung adalah yang terbaik..makan2 sedap2..huhu... Tunggu bulan 6 pulak balik bercuti... Yang seronoknya bila bercuti tapi "Blog2 Adsense (bukan blog nie)" masih lagi bekerja tanpa henti.... jadi pedoman untuk kekuatan semangat saya, saya selalu setkan minda saya supaya sentiasa berkata.........

"Internet tidak akan tidur...setiap masa dan ketika ia memberikan saya $$, walaupun saya tengah tidur lena dibuai mimpi..."

Berbalik kepada cerita tadi, dalam dua tiga hari nie internet Digi sangat perlahan di sini, harap besok bila kembali ke Simunjan saya harap saya dapat kembali mengupdate blog2 Adsense saya..kerana bagi saya setiap kali update dibuat selagi itulah nilai Earningsnya bertambah.... InsyAllah saya akan kongsikan Tips2 Google Adsense buat rakan2.. Tunggu je la nanti...

Salam..

Cikgu Pijie
cikgupijie(@)gmail.com

1 comments:

computer March 17, 2011 at 6:42 AM  

Few days ago, I was asking, How to Increase google adsense earning and web traffic. Nobody clearly help me. Now I found a site www.addurl.solvewin.com for Increased my web traffic.

Now my AdSense Earning and Traffic increased.

Thanks to www.addurl.solvewin.com

Post a Comment

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP